Zawieszenia Cup-Kit Sport / Cup-Kit Komfort


Cup-Kit Sportfahrwerke/Sport-Suspensions/Cup-Kit Komfortfahrwerke/Comfort-Suspensions
H&R sportowe zawieszenia bez regulacji- sprężyny + amortyzatory

H&R Cup-Kit Komfort (Komfortfahrwerk / Comfort-Suspension) to kompletne zestawy zawieszeń przeznaczone do jazdy turystyczno sportowej - nieznacznie obniżone i utwardzone w porównaniu z zestawami seryjnymi. Zestaw zawiera progresywne sprężyny obniżające w zakresie około 3 cm (zależnie od modelu) oraz dopasowane do parametrów sprężyn, wysokiej jakości `usportowione` amortyzatory gazowe.

H&R Cup-Kit Sport (Sportfahrwerk / Sport-Suspension) to kompletne zestawy zawieszeń przeznaczone do tuningu, dynamicznej jazdy po drogach publicznych. Zestaw zawiera progresywne sprężyny obniżające w zakresie 4 - 6 cm (zależnie od modelu) oraz dopasowane do parametrów sprężyn, wysokiej jakości `usportowione` amortyzatory gazowe.

Odszukaj ten produkt w sklepie online - zobacz przykładowe oferty zestawów H&R Cup-Kit w sklepie online

Odpowiedzi na często zadawane pytania:


* czy zestawy posiadają odboje osłony , górne mocowania amortyzatorów, poliuretany itp? w skład zestawu H&R Cup-Kit wchodzą amortyzatory oraz sprężyny zawieszenia, dostosowane do seryjnej osłony przeciwkurzowej i odboju (które nie wchodzą w skad zestawu ), należy użyć oryginalnych lub odpowiedników , nowych , ew. aktualnie stosowanych jeśli nie są nadmiernie zużyte lub uszkodzone , producent odradza zamianę gumowych elementów tłumiących na poliuretany z uwagi na powiększenie przenoszenia drgań na amortyzator i jego szybsze zużycie, zalecaną opcją dodatkowego ograniczenia przechyłów jest zastosowanie wzmocnionych stabilizatorów skrętu H&R


* czy zestawy posiadają regulację twardości ? zazwyczaj nie, tylko do nielicznych pojazdów dostępna jest taka opcja i jest to w takich przypadkach wyraźnie wyszczególnione w katalogu


* czy dostępne są wkłady amortyzatorów, sprężyny ? tak , wszystkie części zamienne do zestawów są dostępne w polskiej sieci dystrybucyjnej , oferta przedstawiana jest indywidualnie na e-mail po przesłaniu numeru katalogowego posiadanego zestawu


* czy tłok amortyzatora jest tak gruby jak w B6/B8 ? technologia amortyzatorów H&R oparta jest na wiedzy i podzespołach Bilstein (H&R jest dostawcą wielu elementów, głównie sprężyn do zestawów Bilsteina) jednak wygląd i wymiary zewnętrzne amortyzatora nie są identyczne z produktami Bilsteina


* oferowane zestawy przeznaczone są do jazdy sportowej, inżynierowie H&R projektują sprężyny dla auta obciążonego 2 osobami, stosowanie zestawów H&R w samochodach o pełnym, zbliżonym lub większym niż dopuszczalne przez producenta pojazdu obciążeniu osi nie jest zalecane i może powodować obniżenie pojazdu większe niż zakres fabryczny. W szczególności dotyczy to samochodów z butlą LPG, zabudową Caraudio, przewożących ciężkie ładunki w bagażniku lub kilka osób na tylnej kanapie. W wymienianych przypadkach nie powinno stosować się takiego zestawu , rozwiązaniem może być montaż zawieszenia posiadającego regulację wysokości osi.


* w opisie niektórych zestawów zawieszenia lub sprężyn występuje informacja, że przed zamówieniem należy sprawdzić na tabliczce znamionowej maksymalne dopuszczalne obciążenie osi, gdzie szukać tej tabliczki i po co ta informacja jeśli podaję dokładne dane auta? Odpowiedź: tabliczkę znamionową znaleźć można w zależności od modelu auta pod maską / na ramce drzwi / w bagażniku. Przykład wyglądu takiej tabliczki znajduje się tu : przykład tabliczki znamionowej - kliknij! Link! - poszukiwane parametry to wartość oznaczona 1 - VA Achslast (przód) lub 2 - HA Achslast (tył). Informacja o dopuszczalnym obciążeniu osi jest bardziej precyzyjną informacją o wymaganiach dla sprężyn, bo uwzględnia, oprócz wersji silnikowej, również obciążenia wyposażeniem dodatkowym auta i ponieważ ma to niekiedy duże znaczenie w doborze sprężyn producenci skłaniają się raczej, aby właśnie na tej wartości opierać właściwości zawieszenia sportowego. Niestety poza tą tabliczką ustalenie wartości na podstawie innych informacji o samochodzie, w tym numeru VIN, jest raczej niemożliwe lub trudniejsze niż odczyt na aucie.




www.h-r.com.pl