Ilość towarów: 0  Wartość: 0.00 zł brutto     Pokaż koszyk | Złóż zamówienie
Zaawansowane wyszukiwanie
 
 zawieszenia bez regulacji Cup-Kit Komfort




Zawieszenia Cup-Kit Komfort


Cup-Kit Komfortfahrwerke/Comfort-Suspensions
H&R sportowe zawieszenia bez regulacji- sprężyny + amortyzatory

H&R Cup-Kit Komfort (Komfortfahrwerk / Comfort-Suspension) to kompletne zestawy zawieszeń przeznaczone do jazdy turystyczno sportowej - nieznacznie obniżone i utwardzone w porównaniu z zestawami seryjnymi. Zestaw zawiera progresywne sprężyny obniżające w zakresie około 3 cm (zależnie od modelu) oraz dopasowane do parametrów sprężyn, wysokiej jakości `usportowione` amortyzatory gazowe.

Odszukaj ten produkt w sklepie online - zobacz przykładowe oferty zestawów H&R Cup-Kit w sklepie online

Odpowiedzi na często zadawane pytania:


* czy zestawy posiadają odboje osłony , górne mocowania amortyzatorów, poliuretany itp? w skład zestawu H&R Cup-Kit wchodzą amortyzatory oraz sprężyny zawieszenia, dostosowane do seryjnej osłony przeciwkurzowej i odboju (które nie wchodzą w skad zestawu ), należy użyć oryginalnych lub odpowiedników , nowych , ew. aktualnie stosowanych jeśli nie są nadmiernie zużyte lub uszkodzone , producent odradza zamianę gumowych elementów tłumiących na poliuretany z uwagi na powiększenie przenoszenia drgań na amortyzator i jego szybsze zużycie, zalecaną opcją dodatkowego ograniczenia przechyłów jest zastosowanie wzmocnionych stabilizatorów skrętu H&R


* czy zestawy posiadają regulację twardości ? zazwyczaj nie, tylko do nielicznych pojazdów dostępna jest taka opcja i jest to w takich przypadkach wyraźnie wyszczególnione w katalogu


* czy dostępne są wkłady amortyzatorów, sprężyny ? tak , wszystkie części zamienne do zestawów są dostępne w polskiej sieci dystrybucyjnej , oferta przedstawiana jest indywidualnie na e-mail po przesłaniu numeru katalogowego posiadanego zestawu


* czy tłok amortyzatora jest tak gruby jak w B6/B8 ? technologia amortyzatorów H&R oparta jest na wiedzy i podzespołach Bilstein (H&R jest dostawcą wielu elementów, głównie sprężyn do zestawów Bilsteina) jednak wygląd i wymiary zewnętrzne amortyzatora nie są identyczne z produktami Bilsteina


* oferowane zestawy przeznaczone są do jazdy sportowej, inżynierowie H&R projektują sprężyny dla auta obciążonego 2 osobami, stosowanie zestawów H&R w samochodach o pełnym, zbliżonym lub większym niż dopuszczalne przez producenta pojazdu obciążeniu osi nie jest zalecane i może powodować obniżenie pojazdu większe niż zakres fabryczny. W szczególności dotyczy to samochodów z butlą LPG, zabudową Caraudio, przewożących ciężkie ładunki w bagażniku lub kilka osób na tylnej kanapie. W wymienianych przypadkach nie powinno stosować się takiego zestawu , rozwiązaniem może być montaż zawieszenia posiadającego regulację wysokości osi.


* w opisie niektórych zestawów zawieszenia lub sprężyn występuje informacja, że przed zamówieniem należy sprawdzić na tabliczce znamionowej maksymalne dopuszczalne obciążenie osi, gdzie szukać tej tabliczki i po co ta informacja jeśli podaję dokładne dane auta? Odpowiedź: tabliczkę znamionową znaleźć można w zależności od modelu auta pod maską / na ramce drzwi / w bagażniku. Przykład wyglądu takiej tabliczki znajduje się tu : przykład tabliczki znamionowej - kliknij! Link! - poszukiwane parametry to wartość oznaczona 1 - VA Achslast (przód) lub 2 - HA Achslast (tył). Informacja o dopuszczalnym obciążeniu osi jest bardziej precyzyjną informacją o wymaganiach dla sprężyn, bo uwzględnia, oprócz wersji silnikowej, również obciążenia wyposażeniem dodatkowym auta i ponieważ ma to niekiedy duże znaczenie w doborze sprężyn producenci skłaniają się raczej, aby właśnie na tej wartości opierać właściwości zawieszenia sportowego. Niestety poza tą tabliczką ustalenie wartości na podstawie innych informacji o samochodzie, w tym numeru VIN, jest raczej niemożliwe lub trudniejsze niż odczyt na aucie.
AUDI
BMW
CHEVROLET
DACIA
FIAT
FORD
FORD USA
HONDA
JAGUAR
KIA
LANDROVER
LEXUS
MAZDA
MERCEDES
MITSUBISHI
NISSAN
OPEL
PEUGEOT
PORSCHE
RENAULT
SEAT
SKODA
SUBARU
SUZUKI
TOYOTA
VOLKSWAGEN
części zamienne do zestawów H&R
 

 KONTAKT i informacje dla kupującego
 CENNIK
 KATALOG ONLINE
 KATALOGI PDF
 H&R
 sprężyny obniżające
 H&R
 zawieszenia bez regulacji Cup-Kit Sport
 H&R
 zawieszenia bez regulacji Cup-Kit Komfort
 H&R
 zawieszenia gwintowane MONO
 H&R
 zawieszenia gwintowane TWIN
 H&R
 wzmocnione stabilizatory skrętu przechyłu
 H&R
 Trak+ podkładki dystansowe
 H&R
 Triple C śruby do regulacji geometrii
 H&R
 ETS - moduły do obniżania zawieszeń samochodów z elektroniczną kontrolą zawieszenia
 

mercedes W126 + C126 coupe SE SEL SEC `79-91- sprężyny obniżające H&R 29559-1


------------------------
Pokaż wszystkie

 

bmw E46M M3 - wzmacniane stabilizatory skrętu zestaw przód/tył H&R 33355-1


------------------------
Pokaż wszystkie

 

H&R zawieszenia sportowe , sprężyny obniżające , amortyzatory , zawieszenia gwintowane , dystanse