Ilość towarów: 0  Wartość: 0.00 zł brutto     Pokaż koszyk | Złóż zamówienie
Zaawansowane wyszukiwanie
 
 zawieszenia gwintowane MONO



Zawieszenia gwintowane MONO
Monotube Gewindefahrwerke/Monotube coil overs
H&R sportowe zawieszenia gwintowane z amortyzatorami MONOtube stalowe i Alu

H&R jest wiodącym producentem i pionierem w projektowaniu oraz produkcji gwintowanych zestawów zawieszeń do aut na ulicę i sportu. Wiedza i doświadczenia firmy sięgają lat osiemdziesiątych dwudziestego wieku.
Seria zawieszeń gwintowanych H&R MONO-Tube to sprawdzona i bardzo trwała konstrukcja amortyzatora jednorurowego upside-down w kolumnie gwintowanej wykonanej z wysokiej jakości chromatyzowanej galwanicznie stali. Zestawy przeznaczone do użytkowania tzw. cywilnego na drogach publicznych - posiadają optymalnie dobraną kombinację twardości sprężyn i kompensacji amortyzatorów, określaną przez użytkowników jako "twarda klasa drogowa" zalecana dla osób poszukujących solidnego i zdecydowanego rozwiązania przy jednoczesnej możliwości użytkowania samochodu na codzień.


Seria Monotube dostępna jest do wybranych pojazdów w opcji ALU (aluminiowa obudowa i kolumna amortyzatorów). Dla wybranych modeli opcjonalnie możliwe jest zamówienie zestawów MONO o ekstremalnych obniżeniach powyżej 11 cm. Seria ta stanowi również podstawę konstrukcyjną dla rozwiązań stosowanych w sporcie gdzie H&R jest od lat dostawcą dla całych lig i pucharów a zatem dla setek samochodów rocznie.

Zakres regulacji wysokości poświadczony jest dla zestawów H&R dokumentem homologacyjnym TUV dla którego każdy z zestawów testowany był fizycznie na danym modelu auta. (wielu tanich producentów oferuje zestawy o teoretycznie dobranych parametrach bez testów na samochodzie)

Odszukaj ten produkt w sklepie online - zobacz przykładowe oferty zestawów H&R MONO w sklepie online

Odpowiedzi na często zadawane pytania:


* czy zestawy posiadają górne mocowania amortyzatorów, poliuretany itp? w skład zestawu H&R mono wchodzą amortyzatory, gwintowane kolumny i talerzyki oraz sprężyny zawieszenia, z uwagi na cywilne przeznaczenie tej linii producent zaleca użycie seryjnych elementów mocujących w tym odradza zamianę gumowych elementów tłumiących na poliuretany z uwagi na powiększenie przenoszenia drgań na amortyzator i jego szybsze zużycie, zalecaną opcją dodatkowego ograniczenia przechyłów jest zastosowanie wzmocnionych stabilizatorów skrętu H&R


* czy zestawy posiadają regulację twardości ? seria MONOTUBE to technologia bliźniacza z Bilstein B8 (bardzo trwała) zatem jest to zestaw z możliwością regulacji wysokości i stałą kompensacją wyliczoną do twardości użytych przez H&R sprężyn, jeśli niezbędna jest regulacja kompensacji H&R oferuje zestawy TwinTube oparte na technologiach dostarczanych przez firmę Koni


* czy dostępne są wkłady amortyzatorów, inne sprężyny i talerzyki gwintowane? tak , wszystkie części zamienne do zestawów są dostępne w polskiej sieci dystrybucyjnej , oferta przedstawiana jest indywidualnie na e-mail po przesłaniu numeru katalogowego posiadanego zestawu


* czy amortyzatory w serii H&R Monotube można regenerować? H&R oferuje do tej serii wymienne wkłady jednak z doświadczenia polskiej sieci dystrybucyjnej wynika że serwis Bilstein podejmuje się również regeneracji i nastawów bliźniaczego H&R


* czy tłok amortyzatora jest tak gruby jak w B6/B8 ? technologia amortyzatorów H&R oparta jest na wiedzy i podzespołach Bistein (H&R jest dostawcą wielu elementów, głównie sprężyn do zestawów Bilsteina) jednak wygląd i wymiary zewnętrzne amortyzatora nie są identyczne z produktami Bilsteina


* w opisie niektórych zestawów zawieszenia lub sprężyn występuje informacja, że przed zamówieniem należy sprawdzić na tabliczce znamionowej maksymalne dopuszczalne obciążenie osi, gdzie szukać tej tabliczki i po co ta informacja jeśli podaję dokładne dane auta? Odpowiedź: tabliczkę znamionową znaleźć można w zależności od modelu auta pod maską / na ramce drzwi / w bagażniku. Przykład wyglądu takiej tabliczki znajduje się tu : przykład tabliczki znamionowej - kliknij! Link! - poszukiwane parametry to wartość oznaczona 1 - VA Achslast (przód) lub 2 - HA Achslast (tył). Informacja o dopuszczalnym obciążeniu osi jest bardziej precyzyjną informacją o wymaganiach dla sprężyn, bo uwzględnia, oprócz wersji silnikowej, również obciążenia wyposażeniem dodatkowym auta i ponieważ ma to niekiedy duże znaczenie w doborze sprężyn producenci skłaniają się raczej, aby właśnie na tej wartości opierać właściwości zawieszenia sportowego. Niestety poza tą tabliczką ustalenie wartości na podstawie innych informacji o samochodzie, w tym numeru VIN, jest raczej niemożliwe lub trudniejsze niż odczyt na aucie.




AUDI
BMW
CHEVROLET
DACIA
FIAT
FORD
FORD USA
HONDA
JAGUAR
KIA
LANDROVER
LEXUS
MAZDA
MERCEDES
MITSUBISHI
NISSAN
OPEL
PEUGEOT
PORSCHE
RENAULT
SEAT
SKODA
SUBARU
SUZUKI
TOYOTA
VOLKSWAGEN
części zamienne do zestawów H&R
 

 KONTAKT i informacje dla kupującego
 CENNIK
 KATALOG ONLINE
 KATALOGI PDF
 H&R
 sprężyny obniżające
 H&R
 zawieszenia bez regulacji Cup-Kit Sport
 H&R
 zawieszenia bez regulacji Cup-Kit Komfort
 H&R
 zawieszenia gwintowane MONO
 H&R
 zawieszenia gwintowane TWIN
 H&R
 wzmocnione stabilizatory skrętu przechyłu
 H&R
 Trak+ podkładki dystansowe
 H&R
 Triple C śruby do regulacji geometrii
 H&R
 ETS - moduły do obniżania zawieszeń samochodów z elektroniczną kontrolą zawieszenia
 

ford mustang S-197 `05- sprężyny obniżające -45 mm H&R 29172-1


------------------------
Pokaż wszystkie

 

mercedes S W140 12 cyl. NIVO / ADS - sprężyny obniżające 29738


------------------------
Pokaż wszystkie

 

H&R zawieszenia sportowe , sprężyny obniżające , amortyzatory , zawieszenia gwintowane , dystanse